úterý 18. března 2014

Pečecká desítka 2014

Na úvod letošní běžecké "závodní" sezóny jsem si vybral Pečky. Loni jsem byl před desítkou v Pečkách ještě ve Kbelích, ale letos kvůli svému mizernému tréninku mi to nepřišlo jako dobrý nápad absolvovat stejný dvojblok. A v Pečkách je to nakonec hezčí že!?

Ač je trať v Pečkách hodně rychlá a předpověď počasí slibovala parádní podmínky, rozhodně jsem letos nečekal nějaký skvělý čas nebo dokonce útok na PB (osobák). Spíš jsem se chtěl vměstnat do 50 minut. No abych byl přesný, jenom jsem doufal, že tuto hranici pokořím, ale popravdě jsem se docela bál. Vlastně od loňského PIMu mi jde kilometráž postupně dolu a v letošním roce jsem neběžel ani žádný tempo. Takže velká bída.. Cíl tedy byl - zachovat si běžeckou tvář, hlavně si to užít a zaběhnout si takový lepší tempový trénink.


Cestou z Plzně jsem si v autě ladil náladičku suprovejma songama a snažil jsem se "rozumně" nahecovat. Svítilo parádní sluníčko, takže to nebylo vlastně nijak těžké. Cesta i přes Prahu proběhla v pohodě a v Pečkách mi zbylo ještě spousta času před startem..

Pořádně jsem se rozklusal a nakonec ještě 10 min před startem jsem se rozhodnul vyměnit tříčtvrtáky za krátký. A dobře jsem udělal. A měl jsem ještě vyměnit i triko! Příště..

Před startem jsem ještě prohodil pár slov s Honzou z DailyMile a šlo se na věc. Já se musím hlídat, abych rozbíhal pomalu. A věděl jsem, že letos na tom bude záležet ještě víc, jinak by to dopadlo fakt špatně. Myslím, že jsem to trefil fakt parádně. Běželo se mi fakt parádně a samotnýho mi překvapovalo, že to jde i docela svižně. I tepovka vypadala docela udržitelně.

Tak jsem se rozhodl si aktuální úsilí držet do obrátky a pak se snažit trochu přidat a uvidíme, jak to dopadne. Mně se v Pečkách po obrátce běží prostě samo. Tam je něco v půdě, ve vzduchu.. Nebo jestli to je tím jak, potkávám běžce proti.. Vždycky mě to nakopne a já postupně začnu předbíhat i své "soupeře/souputníky" :-))

Tentokrát však přišla drobná krizička v půlce devátého kilometru. Ale spíš v hlavě. Zkrátka slabší chvilka. Na 9. km jsem myslel, že už nezbude na finiš, ale čím víc jsem byl v centru, tak jsem přidával. I když moc sil už nezbývalo..

Díky všem za povzbuzení, jež jsem na trati potkal!

Nakonec se mi podařil na mojí současnou výkonnost myslím super čas. Já sám jsem (a byl) se sebou relativně spokojen. Beru to jako nakopnutí, rozjezd do sezóny. Tak doufám, že jsem svému novému teamu (oddílu) TJ Sokol Vlastibořice neudělal moc ostudu.

A triko se letos náramně povedlo!



2 komentáře: