středa 9. října 2013

Běchovice 2013

Běchovice - Praha - 29. 9. 2013

Za týden od Babic jsem vyrazil jako loni do Běchovic. Loni to byl pro mě vlastně teprve třetí závod od začátku běhání. V průběhu týdnu jsem se proběhnul akorát dvakrát a jednou byl na volejbale. Nic moc, ale tak jsem aspoň odpočnul.

Na to co mam teď natrénováno a kolik toho běhám, se to v Běchovicích fakt docela vydařilo.


Ráno a vlastně i 45 minut před startem jsem hodně spekuloval nad tím, co si mám vzít na sebe. Ne z hlediska toho abych vypadal dobře, ale aby mi nebyla zima. Nakonec jsem zvolil, že míň bude líp a bylo to myslím akorát.

Jestli si někde musím dávat pozor na přepálený začátek, tak to je právě v Běchovicích. Letos jsem startoval ale až téměř z konce, protože jsme se s Michalem rozklusávali jen chvíli před startem a přišli jsme úplně akorát. Tak jsem se sice musel trochu prodírat, ale nepřepálil jsem.

Hlavně jsem se snažil držet si svoje tempo i přes kopečky nahoru i dolu a schovat si nějaký síly na závěrečný stoupání.

Začátek je prudší, tak jsem do něj vběhl pomaleji a jakmile se to trochu narovnalo, trochu jsem přidal. Z hlediska umístění to byla výborná volba, protože jsem hodně předbíhal. Na a když se to nakonec zlomilo, rozběhl jsem to na max co to šlo. Na konci rovinky jsem ještě podstoupil souboj ve sprintu, který jsem sice hodně těsně prohrál, ale bylo to brutální - pádil jsem až neuvěřitelným tepem 2:40 na km.

Akorát mi mrzí, že jsem si nevšiml fandícího Radka Brunnera s transparentem...

Skvělej závod a ta trasa mi fakt hodně baví. Možná sem hodím ještě nějakou fotku z běhu, jestli se rozhodnu za to utratit nějakej peníz..


Žádné komentáře:

Okomentovat